TRICAMPIONS DE CATALUNYA
L’equip “A” del CTT Badalona es va proclamar aquest cap de setmana Campió de Catalunya en categoria benjamina. Els germans Arnau i Pau Lloret van vèncer en una emocionant final a l’Esparreguera, davant del seu públic, per un ajustat 3 a 2. Ambdós jugadors, amb un punt cadascun i un magnífic dobles, van aconseguir un triomf històric, el primer del club badaloní en categories de formació. D’altra banda, l’equip “B” que debutava en un Campionat Nacional, va estar a un pas de vèncer a l’equip de La Garriga, mentre que l’equip femení va donar bones sensacions acabant en una meritòria sisena posició.
El CTT Badalona va continuar diumenge la collita de trofeus a Esparreguera, aconseguint dos ors més i un bronze en les proves d’individuals i dobles. Els germans Pau i Arnau Lloret van demostrar la seva superioritat en la modalitat de dobles derrotant a totes les parelles rivals amb contundència, inclosa la final, altra vegada davant els jugadors de l’Esparreguera.
Els dos germans també es van trobar a semifinals en categoria individual, amb victòria de Pau Lloret que posteriorment disputaria la final davant en David Roca, la punta de llança de l’Esparreguera. En una final molt igualada i vibrant el jugador del Badalona va aconseguir imposar-se en el primer joc, però Roca capgiraria el marcador (1-2) per estar molt a prop de la victòria. Finalment, Lloret va remuntar el quart joc aprofitant un temps mort i, després d’un inici de joc igualat, va ser capaç d’escapar-se en el marcador fins a la victòria final.
Bon balanç de campionat per als blaus, amb triplet inclòs per a Pau Lloret, que dóna bones sensacions de cara als campionats estatals.
Els germans Lloret i l'equip tècnic posant amb els trofeus.
Tots els participants del CTT Badalona a Esparreguera.